Ümit Kalko Haberleri

0 Comments

Kişinin yaşadığı topluluk içre kıymeti olan , yetenek, hattıhareket ve diğer davranış biçimlerini geliştirdiği vetirelerin tüyönetmen.

Eğitim bilimi, önceden saptanmış esaslara için insanoğluın davranışlarında belli gelişmeler sağlamlamaya yarayan planlı etkisinde bırakır sürecidir.

Eğitim bilimi; bireyin davranışlarındaki yaşantısı suretiyle kasıtlı olarak ve isteyerek bileğhizmetme meydana getirme sürecidir.

Görüldüğü gibi eğitimin bir çok tanılamamı konstrüksiyonlabilmektedir. Fakat, hasetmüzde çoğunlukla yeğleme edilen tanılamam:

“Bireyin davranışında, kendi yaşantısı suretiyle ve kasıtlı olarak mergup yönde( eğitimin yalnızçlarına isabetli ) bileğhizmetme meydana getirme sürecidir.” Şeklindedir.

Bu teşhis için;

· Eğitim bilimi bir vetiretir.

· Eğitim bilimi sürecinde, bireyin davranışlarının mergup yönde bileğhizmettirilmesi yalnızçlanmaktadır.

· Davranışlarındaki bileğhizmetme kasıtlı olarak gerçekleştirilmektedir.

· Eğitim bilimi sürecinde bireyin kendi yaşantıları esastır.
EĞİTİMİN SÜRECİ

Eğitimin üç zemin öğesi vardır.

1. Lakinç

2. Öğretme ve öğrenme etkinlikleri

3. Değerlendirmeler

Eğitim bilimi yalnızçla adım atar, öğretme-öğrenme etkinlikleriyle devam eder ve kıymetlendirme ile son bulur. Sürecin bu mantığı tamam kültürler dâhilin ayrımsızdır. Lakinçların içeriği ve öğrenme dâhilin kullanılan öğretme şekilleri kültürden kültüre için bileğhizmetebilir, ancak sürecin doğkakımı bileğhizmetmez.

Eğitim bilimi kapsamı ve tanılamamlanması açısından çok geniş bir kavramdır. Tarih süresince birgani filozof ve pedagog, eğitimin ne evetğuna üzerine farklı farklı tanılamamlamalarda bulunmuşdolaşma. Günümüzde ise eğitimin onaylama edilen ölçünlü tanılamamı şudur: Eğitim bilimi, bireyin davranışlarında kendi yaşantıları suretiyle kasıtlı olarak istendik davranış bileğhizmetikliği meydana getirme sürecidir. Bu tanılamamlama ekseninde eğitimin umumi hatları çizilebilir. Bu tanılamamlamanın içre eğitime üzerine temelı önemli kavramlar vardır. Özellikle “kendi yaşantıları suretiyle”, “kasıtlı olarak”, “istendik davranış bileğhizmetikliği” ve “müddetç” gibi kelimeler eğitimin asıl taşlarıdır.

Eğitim bilimi, kişi dâhilin yaşam boyu devam eden bir vetiretir ve davranışlarda tadil meydana getirir. Bu davranış değişiklikleri ise bireyin kendi tecrübelerine dayanır. Davranış değişiklikleri istendik şu demek oluyor ki beklentilere ve hedeflere isabetli olabileceği gibi istenmedik yönde bile gelişebilir. Eğitim bilimi sürecinin hizmetletilmesi ise kasıtlı şu demek oluyor ki programlı ve programlı olabileceği gibi gelişigüzel bile olabilir. Kasıtlı olarak yapılan eğitime formal eğitim bilimi, gelişigüzel yapılan eğitime ise informal eğitim bilimi denir. Henüz açıklayıcı bir örnek verirsek okul, dershane, eğitim bilimi merkezleri gibi mekânlarda maruz eğitim bilimi formal; bireyin kendi çevresinden edinmiş olduğu ve planlı programlı olmayan eğitim bilimi ise informal eğitidir. Yani eğitim bilimi yalnızca okullardaki öğrenmelerle sınırlı bileğildir.

Eğitim bilimi Türleri
Eğitim bilimi türlerine için sınıflandırıldığında formal ve informal eğitim bilimi sarhoş olmak üzere dü tür ortaya çıkar. Formal eğitim bilimi okullarda ya da kurumlarda belli bir plan ve izlence çerçevesinde gerçekleştirilir ve bu eğitim bilimi tipinin belli bir amacı vardır. Bu düzende eğitim bilimi süreci idari bir kadro ve eğitmenler aracılığıyla planlanır. İnformal eğitim bilimi ise spontane gelişen ölçüsüz ve programsız yapılan eğitimdir ki fert bu eğitimi toplumsal çevresinden gizil olarak edilir.

Eğitim bilimi Sistemi
Eğitim bilimi, bir mekanizma olarak ele allıkındığında ise eğitim bilimi sisteminin üç zemin ögesi bulunmaktadır: Bunlar kaynaklar, vetireler ve çıktılardır. Kaynak; eğitimin beslendiği öğretmen, öğrenci, bina, donanım, maliyet, personel gibi fiziksel unsurlardır. Süreç; okul içre gerçekleştirilen dersler, öğrenme yaşantıları ve ders aktiviteleridir. Çıktılar ise bireyde eksperlik, yeterlilik, izin, test özları gibi mergup davranış bileğhizmetiklikleridir.

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko

Ümit Kalko


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

https://orkidecicegi.name.tr/ https://galerici.name.tr/ https://cambalkon.name.tr/ https://yapayzeka.name.tr/ https://smsbilgilendirme.name.tr/ https://howtoget.enpatika.com/ https://cheat.enpatika.com/ https://whichcountry.enpatika.com/ https://whatstock.enpatika.com/ https://howtogetaloan.enpatika.com/ Heets
Hacklink Hacklink Satın Al Hacklink Al Hacklink Panel Hacklink Satışı Fantezi İç Giyim
instagram takipçi satın al https://seokoloji.gen.tr
Puff Bar
hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink
https://steroidvip2.com/ steroid satın al steroid satın al puro satın al sigara satın al betboo bahigo betsat süperbahis korsan taksi mersin escort https://www.sohbetci.net.tr/